Presentació de la candidatura al Premi Mussol de Sant Quirze i al Premi Mussolada
Descripció
Presentar la candidatura al Premi Mussol de Sant Quirze i al Premi Mussolada.
El premi Mussol de Sant Quirze del Vallès s’atorga amb caràcter individual o col·lectiu a persones físiques o jurídiques, que s’hagin distingit per algun fet o activitat que impulsi la identitat de Sant Quirze del Vallès, i/o que contribueixi a projectar el municipi cap a l’exterior, i que sigui susceptible de merèixer un reconeixement públic.
El premi Mussolada s’atorga amb caràcter col·lectiu a entitats o grups de persones que s’hagin distingit per alguna activitat o acció de dinamització de la ciutadania de Sant Quirze del Vallès.
El lliurament dels premis es farà en el decurs d'un acte públic convocat en el marc de la celebració de la Festa del Mussol, que tindrà lloc el cap de setmana més proper a la Diada de Sant Jordi.
En finalitzar el termini de presentació de candidatures, l’Alcaldia convocarà la Comissió del Premi Mussol de Sant Quirze del Vallès i Premi Mussolada, que elevarà una proposta al Ple de la Corporació per a la seva resolució.
Per a més informació pots consultar el Reglament de Premis i Distincions Honorífiques de l'Ajuntament de Sant Quirze del Vallès.
Qui ho pot demanar?
- Entitats o institucions locals inscrites al Registre Municipal d'Entitats.
- Proposta ciutadana, per instància subscrita per un mínim de 50 signatures de veïns i veïnes del municipi majors de 16 anys.
- Regidores i regidors, per proposició signada per la tercera part dels membres de la Corporació Municipal.
- Presidència de l'Ajuntament.
Nota:
D'acord amb l'Article 14 de la Llei 39/2015 del procediment administratiu comú de les administracions públiques, els següents col·lectius estan obligats a relacionar-se exclusivament per mitjans electrònics amb l'Ajuntament:
- les persones jurídiques,
- les entitats sense personalitat jurídica,
- els qui exerceixin una activitat professional per a la qual es requereixi la col·legiació obligatòria, per als tràmits i actuacions que portin a terme amb les administracions públiques en exercici de l'activitat professional esmentada. En tot cas, dins d'aquest col·lectiu s'hi entenen inclosos els notaris i registradors de la propietat i mercantils,
- Els qui representin un interessat que estigui obligat a relacionar-se electrònicament amb l'Administració.
Documents que cal aportar
- Valoració raonada que acrediti els mèrits per a cadascuna de les candidatures presentades.
En cas de proposta ciutadana: (Documentació obligatòria)
- Document subscrit per 50 residents del municipi majors de 16 anys.
Antelació amb què cal demanar
FORA DE TERMINI
- De l'1 al 24 de febrer de 2023
On es demana (Presencial)
Oficina d'Atenció Ciutadana
Atenció presencial exclusivament mitjançant cita prèvia.
Podeu demanar la vostra cita prèvia a http://citaprevia.santquirzevalles.cat, enviant un correu electrònic a l'adreça oac@santquirzevalles.cat o trucant al telèfon 937216800.
Oficina Ajuntament
Plaça de la Vila, 1 (08192)
De dilluns a dijous, de 8.30 a 19 hores; i divendres de 8.30 a 14 hores.
Telèfon: 937216800
Oficina Torre Julià de les Fonts
C/ de Josep Mitats, 10 (08194)
Dimecres de 15 a 20 hores i divendres de 8.30 h a 14 hores
Telèfon: 937840136
Consulteu els horaris especials de Setmana Santa, estiu i Nadal
On es demana (En línia)
IMPORTANT: Per poder tramitar aquesta sol·licitud per registre electrònic es necessari disposar d'un CERTIFICAT DIGITAL admès o estar donat/da d'alta al servei VÀLID de la Generalitat de Catalunya. (Podeu consultar quins certificats són admesos a l'enllaç següent: Certificats digitals i signatures electròniques admeses.
Per presentar la sol·licitud mitjançant registre electrònic, si us plau segueix els passos següents:
1. Descarrega el model de sol·licitud i annexos del tràmit.
2. Emplena el model de sol·licitud i signa'l electrònicament.
3. Fes clic a l'enllaç de tramitació en línia i emplena el formulari.
4. Adjunta la documentació específica al tràmit (sol·licitud i documentació).
5. Fes clic en continuar.
6. Signa el formulari electrònicament i envia'l.
Una vegada es registri correctament rebràs el justificant de registre electrònic.
Accepteu el certificat en cas que el vostre navegador us sol·liciti si confieu en l'emissor.
El nom dels arxius adjunts no poden contenir accents, ni espais ni símbols.
Enllaç: Sol·licitud online
Servei gestor
Alcaldia - Presidència
Cost
Gratuït